Dijital Pazarlamada Gmail Reklam Modelleri

Gmail reklam modelleri geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya geçiş sürecinde geliştirilmiş ve potansiyel tüketiciye direkt ulaşım sağlayabileceğiniz bir reklam türüdür. Gmail reklamları kullanıcının ilgi alanına hitap etme ve potansiyel müşteriyi yakalama konusunda oldukça başarılı bir alt yapıya sahiptir. Yapısında barındırdığı farklı hedeflemeler ve amaca yönelik reklam gösterimleri sayesinde kullanıcıların ilgi alanına doğrudan hitap edebilirsiniz. Geleneksel pazarlamada…

Devamını Oku…

Dijital Marka Bilinirliği ve PR Stratejileri

Marka bilinirliği işletmelerin pazarlama stratejilerinin başında yer alması gereken bir kavram. Markalaşma bir işletmenin geleceği için önemli bir yere sahiptir. Markalaşma potansiyel tüketicinin sizi tercih etmesi, tavsiye etmesi, geri dönmesi gibi birçok etkende firmanıza yardımcı olmaktadır. Markalaşmanın ilk adımı ise marka bilinirliği faaliyetleri yürütmektir. Geleneksel pazarlama stratejilerinde yeni bir işletme kurulduğunda marka bilinirliği faaliyetleri halkla…

Devamını Oku…

Yeniden Pazarlama Stratejileri (Remarketing – AdWords)

Remarketing yani yeniden pazarlama, dijital pazarlama sektöründe çalışma yürüten kişilerin en çok kullandığı stratejilerden bir tanesidir. Son zamanlarda oldukça popüler olan ve gittikçe geliştirilen bir alt yapıya sahip remarketing belirli metrikler çerçevesinde ciddi dönüşler yakalayabileceğiniz bir stratejidir. Tarayıcı tabanlı bir cookie sistemi ile çalışan bu strateji web sitenizi ziyaret eden kişilere bir çerez gönderiyor ve…

Devamını Oku…

Dijital Pazarlamada Google Trends Kullanımı

Google Trends ölçümleme aracı içerisinde Türkiye’nin de bulunduğu 28 ülkenin arama eğilimlerini ve istatistiklerini gösteren bir analiz aracıdır. Saatlik, günlük, haftalık, aylık gibi birçok kategoride analizin bulunduğu bu araç sayesinde kullanıcı hareketlerini gözlemleyebilir ve buna yönelik aksiyonlar alabiliriz. Google Trends aracının özelliklerini incelediğimizde bile bu aracın ne kadar önemli olduğunu ve kullanılmamasının ne kadar büyük…

Devamını Oku…

Google AdWords Kalite Puanı Yükseltme Faktörleri

Google AdWords kalite puanı dijital pazarlama uzmanları başta olmak üzere AdWords hesabı yönetenler için önemli bir kriter. Kalite puanı kriterlerinin iyi bilinmesi ve buna yönelik aksiyonların alınması tıklama başı maliyetleri düşürebilmek için gereklidir. Bu nedenle Google’ın belirlediği unsurları eksiksiz uygulamalı ve buna yönelik bir strateji izlenmelidir. Aksi durumlarda yapılan kampanyalar ile hedeflere ulaşmak oldukça zor…

Devamını Oku…

Dijital Pazarlama ve Arama Motoru Optimizasyonu

Dijital pazarlama stratejilerinin en başında SEO (Search Engine Optimization) yani “Arama Motoru Optimizasyonu” yer alır. SEO bir web sayfasının arama motoru sonuçlarında üst sıralarda yer alması için yapılan işlemler bütününü ifade eder. Bu işlemler kullanıcıların yapmış olduğu aramalara göre rakiplerinizden daha ön planda olmanızı sağlar. Bu nedenle dijital pazarlama stratejilerinin en başındaki unsur arama motoru…

Devamını Oku…